EMAKUME ASMATZAILEAK - MAKINAK ETA ASMATZAILEAK 5

LH 2D-ko gelakideek hiruhileko honetan asmakuntza desberdinak landu ditugu eta erakusketan jarri ditugu, beraiei buruzko informazioa eta baita asmatzaileen biograEmafiak ere. Oraingo honetan emakumeak: Marion Donovan, Nancy Yhonson, Mary Anderson eta Adda Lovelace.

Animatu ikustera!

BASOZAINA GERTURATU ZEN IKASTOLARA

Xabier Munibe ikastolako LH2. mailakoak Basoko bizitza proiektua lantzen ari dira. Ikasleak landareei buruz ezer gutxi zekitela ohartu ziren, eta ondorioz proiektua martxan jartzea pentsatu zuten. Proiektuaren azken xedea Azkoitian baso bat landatzea izango da.

Horretarako, udaletxeari lursail bat eskatzeaz gain, bertan landatzeko landareak ere eskatu zizkioten. Ikasleek ez zekitenez zer eta nola landatu basoan, Manuel Olariagari, Gipuzkoako Foru Aldundiko basozainari, deitu zioten. Basozaina gustura gerturatu zen ikastolara martxoaren 21ean ikasleek prestatutako galdera sorta erantzutera. Eskerrik asko, Manuel!

LH6 - ZIBERBULLYING inguruan ikastaroa

Lehen Hezkuntzako 6.mailako ikasleek Ziberbullying fenomenoaren (teknologia berrien bidezko jazarpenarena)  inguruko ikastaro laburra izango dute gaur hasita.

MAKINAK ETA ASMATZAILEAK ERAKUSKETA 4

LH 2B-ko gelakideek hiruhileko honetan asmakuntza desberdinak landu ditugu eta erakusketan jarri ditugu, beraiei buruzko informazioa eta baita asmatzaileen biografiak ere. Elektro robota eta Sparki txakurra ere bertan daude.

Animatu ikustera!

AZKOITIKO UDALARI: ESKERRIK ASKO!

Martxoaren 12 eta 13an, LH2ko ikasle zein irakasleei harrera bikaina egin ziguten udaletxean. Alkateak (Javier Zubizarreta Zubizarreta), ingurumen arduradun politikoak (Miguek Angel Bastida Aranbarri),  zerbitzu ekonomikoen arduradun politikoak (Ana Azkoitia Urteaga) eta Ingurumen arduradun teknikoak (Amaia Argarate Olazar) gustura hartu gintuzten. Lantzen ari garen proiektuaren azken xedeak behartuta, udaletxera jo genuen gure eskaria egiteko: Hainbat landare eta herriko lur sail txiki bat; hori izan zen gure eskaera. Haien aldetik, erantzun baikorra jaso genuenez, udalari eskerrak ematea nahiko genuke.  Eskerrik asko!

M8: EMAKUMEEN NAZIOARTEKO EGUNA

Gaur Martxoak 8 da: Emakumeen Nazioarteko Eguna.

Xabier Munibeko irakasleok bat egiten dugu gaurko egunarekin.

M8 Ikastolan - Argazki Bilduma

MAKINAK ETA ASMATZAILEAK ERAKUSKETA 3

Kaixo lagunak! Ikusi al  dituzue ze asmakuntza polit egin ditugun? LH2A gelakoek beren erakusketa egin dute eta orain gure txanda da. Hiruhilabeteko honetan asmakuntza desberdinak landu ditugu eta gure erakusketan beraiei buruzko informazioa eta asmatzaileen biografia jarri dugu.

Gustatuko zaizuela espero dugu.

LH2-C

MAKINAK ETA ASMATZAILEAK ERAKUSKETA 2

LH 2E-ko ikasleek egin duten erakusketari jarraipena emanez, LH 2A-ko gelakideek sukaldeko tresneriari buruz egin duten lana aurkeztuko dute orain.  Proiektuan zehar makina hauei  buruz lana egiteaz gain, asmatzaile hauen biografiak ere idatzi dituzte. Erakusketa martxoaren 5era arte egongo da ikusgai. Denok gonbidatuta zaudete erakusketa bisitatzera.

Hara! Haleema Sadia (Ikastolako ikasle ohia) ETB1eko Herri Txiki Infernu Handi saioan

Sorpresa galanta jaso genuen otsailaren 11an. Telesaioko aurkezle Zuhaitz Gurrutxagak Haleema Sadia 16 urteko gaztea elkarrizketatu zuen. Jaiotzez pakistandarra, Sadia Azkoitian bizi izan zen zortzi urtetik 13 urtera arte, eta han ikasi zuen euskara. Saioan azaldu duenez, bizpahiru urtetan ikasi zuen euskaraz, “Azkoitian guztiek egiten dutelako euskaraz eta, beraz, han oso erraza delako ikastea”. Hiru hizkuntza dakizki Sadiak: euskara, urduera eta punjabiera, eta etorkizunean euskara irakaslea izan nahi duela adierazi du.

Iturria: http://urolakosta.hitza.eus/2018/02/13/hara-haleema-sadia-euskara-azkoitian-ikasi-zuen-pakistandarra-herri-txiki-infernu-handi-saioan/

MAKINAK ETA ASMATZAILEAK ERAKUSKETA

LH 2E gelakoek ikastolako erakusketa areto berria estreinatu dute. Hauek Makinak eta asmatzaileak proiektua gauzatu dute. Proiektuan zehar hainbat makinei buruz lana egiteaz gain, asmatzaile hauen biografiak ere idatzi dituzte. Proiektua aurrera joan ahala, ikasle hauek ere asmatzaile bihurtu dira eta hainbat asmakizun egin dituzte, bai eta euren autobiografiak eta albisteak idatzi ere. Erakusketa otsailaren 23ra arte egongo da zabalik. Denok gonbidatuta zaudete erakusketa bisitatzera.

LOTURA INTERESGARRIAK

Udaberri Guraso ElkarteaEinikaG Suite Hezkuntzan

JANGELAKO MENUA

2018/12/12
2018/12/12 egungo gertakariak

Artikuluen aurreikuspena. Parametroak ezarri.